maria

torsdag, november 10, 2005

Student tilværelsen:
Jaja, nå har eg virkelig komt meg på nett! Kem sko ha trodd at eg sko ble ei internettberte liksom? ikkje eg iallefall! Men nå e d gjort.. E på msn rett så d e, og nå har eg fått meg egen blog! Eg har oppdaga at teknologi faktsik har sine positive sider :-) skremmende!! men sant..

Men sjøl om data endelig har begynt å ble litt kjent, så e d ikkje fysst og fremst d eg bruge tiå mi på. Heldigvis!! Studenttilværelsen her i Bergen har så møje merr å by på! Selve studeringen går d nå litt trutt me, men sånn udenom konne eg ikkje hatt d bedre!

Høstsemesteret har vært utrolig bra! Eg har vært heldig å få dele leilighet med tri goe venninner, og d e utrolig artig! Me lage mat, ser film, spele spel, hørre på musikk, går turer, snakke om livets store mysterier t langt på natt, og ler og kose oss i kverandres selskap! Herligt!!

Goe venner e kjekt å ha! Og her i Bergen e d mange av de :-) D e kje sjeldent at me har hatt stuå full av folk! Utrolig gøy!! også har me jo vært sosiale i mange andre stuer og då..

Og når me ikkje sitte inne (sjøl om bler jo ein del innesitting med alt regnet så bøtte ner her i Bergen!) så e me ute på tur; viddetur, løvstakken, tur til Gamlehaugen og slottet der, sykkeltur, tur rondt vannet osv. Digg!

E så herligt å konne bevega seg igjen! Med kronisk muskelbetennelse i låret har d vært øve tri år nå der eg har mått tatt d me ro. D har vært vanskelig d! Nesten umulig! Men nå virke d i hvert fall som d e på bedringens vei, og d e ein ufattelig bra følelse!! Har til og med komt i gang med trening; styrketrening, aerobic/dans, sykling, jogging i ny og ne, og litt klatring.. I like it!!

2 Comments:

At 12:09 a.m., Anonymous Anonym said...

Data gjengen på plass ja,tyyyyyypisk dokk. Alltid datasnakk. Håpe kjøttdeigen var bra då..å lykke te i bosset.

 
At 11:26 a.m., Anonymous Anonym said...

ska sei Maria. Du imponere stort. Dette hadde eg virkelig ikkje regna me, men du har vel ikkje vært datalærer for ingenting heller...
klem fra lillesøster

 

Legg inn en kommentar

<< Home