maria

fredag, november 11, 2005


LØVSTAKKEN MED ANE

Et av målene mine for høsten va å komme meg ud på ein lengre tur, i hvert fall tri ganger i måneden! D har eg klart!! Eller det vil sei, någen måner har eg gått i pluss, andre i minus, men gjennomsnittlig tror eg målet é nådd. Foreløpig iallefall... Bergen é ein bra by når d gjelde muligheter for tur :-) D é bare ti-femten minutt, også é du på fjellet!! digg! Ulempen med turterrenget é bratte stigninger.. Ska ærlig innrømma at når d bler snakk om viddetur, så har eg ikkje någe imot å ta Ulriken (banen) opp. Men på løvstakken tar eg beinå fatt! D é ein fine tur. Akkurat passe lang, akkurat passe slitsom, og me nydelig utsikt på toppen! Herlig å endelig se litt horisont!! Føle meg litt neri ei gryda her i Bergen by...

På bildet over ser du Ane og meg på toppen av løvstakken, i ruskeveret! D blåste heilt sinnsykt. Iskald vind og surt regnver, men verdt turen! Herlig med frisk loft, også hadde me utsikt t Flesland, kor d va jagerfly-show!! Whohooo!! D va kult d :-)