maria

fredag, november 11, 2005


KONSERT MED MICHAEL W. SMITH

Søndag 16 øktober.. Ein knall dag! Eller heile helgå va ei fantastisk helg. På fredagen va alle i hybelen samla t kosekvell. Me såg beat for beat, først og sist, nytt på nytt etc. Ein herlig hjemmekveld me full avslappning. Så på lørdagen tog eg turen opp t Kjetil og Torstein (Stavenjord), lekekamerater fra barndommen i Kamerun. De hadde fint besøg; Egil Dankel. Der har du litt av ein original! Ein utrolig morsom type!! De hadde akkurat satt seg rondt frokostbordet når eg kom, så då vanka d hjemmebakt brød og nytrakta kaffi på meg :-) mmmm... ikkje feil ti å komma på nei..

Fekk lokka Torstein og Egil me på fjelltur ittepå, og d va utrolig gøy. Godt selskap og ei strålandes fine sol gjorde underverker. Og ennå bedre blei dagen, når eg blei invitert t Frode (Øen) på pizza "kalas" og settlers! Eg verka i lattermusklene mot slutten av kvelden! herlig!! Ikkje møje så slår ein go latterkrampe..

Ja, så va d søndag då.. Den begynte med sykkeltur ut t Gamlehaugen og slottet. Ein deilig tur, men me feilberegna tiå litt, og plutselig fekk me d veldig travelt! pez!! Både Hanne Marte, Ane og meg sko dusja og stella oss på 45 min - me bare ein dusj! Me har ein tendens t å bruga litt lange ti på å gjørr oss klar t ting.. bler alltid litt for seine.. men denne gangen gjekk d bra!

Me kom oss avgårde t me måtte, og fekk t og me ti t å nyda turen inn mot byen. Deilig å sleppe sykkelen av og t.. Også regna d ikkje heller! Va heilt spesielt faktisk; ein kald og klar kveld. Fekk julesteminig heile gjengen :-)

Møtte resten av folket i byen. Blei vel 12 eller någe t samen. Så gjekk me på indisk resturant, også konsert ittepå. Kvelden konne ikkje vært stort bedre. Ole og hanne Marte såg så forelska ud! Folkå som va me va kjempekoselige, og konserten va veeldig bra! Han tog jo heilt av!! Og d gjor publikum og :-) Alt i alt ein go helg!