maria

søndag, november 13, 2005

VERDENS SØTESTE LILLE JENTA

Ja, d é Nathalie d! Niesen min, for de så ikkje vett.. Hu og Kirsti kom ner fra Trondheim på fredag, og ska ver på besøk her i Bergen heilt t tirsdag! T stor stas for både tante Silje og tante Maria :-) Både Kirsti, Nathalie og Silje overnatta her hos meg fra fredag t lørdag, og d va veldig koselig!! Blei litt rangling då ja.. Va oppe heilt t hall to!! Oi oi oi.. Lenge for mamma Kirsti! Og når morgenen kom forsto eg koffor.. Nathalie sko ha fôring kl 06.00!

Men heldigvis for Kirsti så va tante Silje på plass i 7-tiå, så mamma konne få slappt av litt. Sjøl blei eg vekkt i 8-tiå av et nydelig lide ansikt som kikkte inn på rommet mitt, og lurte på kor d blei av hu andre tantå.. Åh, hu é jo bare så herlige!! Babykos asså! Ikkje møje så slår d :-)

Va kje så lenge før Kirsti óg va våken, og då hadde me skikkelig "søndagsfrokost"! Også fekk me beøk av Torstein og Kjetil litt seinere på dagen. Kjekt! Så kjekt at de blei værende merr eller mindre heile dagen :-) Fysst hadde med lapper og kaffi, så snakkte og koste me oss heilt t d blei ti for merr mat.. Pizza og landskamp!! Øyvind (typen t Silje) kom óg. Også avslutta me kvellen me å spela Passport!! Dagen konne ikkje vært stort bedre :-)

2 Comments:

At 2:17 p.m., Anonymous Anonym said...

Enig i overskriften!!!

 
At 9:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Me hadde det heilt toppers i Bergen, sjøl om eg aldri har sett sånne mengder me regn på ein gang... Men me fekk oss nå ein fine spasertur akkurat når det va opphold. Nå e me tebagers i Trondheim og Nathalie savne tantene og 'onkelen' sin i Bergen. Heldigvis ikkje så lenge te jul! Nå e klåkkå snart ti så eg må legga meg... Stor klem fra mammaen te Nathalie - den skjønnaste ongen i verden :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home