maria

lørdag, november 26, 2005




NATTLIG EKSKURSJON T LØVSTAKKEN!!

På torsdag fekk eg spørsmål om å ble me opp t Løvstakken. D va allerede mørkt ude så va litt skeptisk. Prøvde nemlig å komma meg opp itte d blei mørkt for någen dager siden, og d va litt småekkelt.. Gjekk aleina oppøve. Kom et godt stykke på vei, men så fant eg ud at d hadde vært så typsik meg å plutselig gå meg vill eller någe.. É litt vanskelig å se kor stien går någen plasser, så fant d lurast å gå ner igjen..

Men bler jo någe heilt aent når du é ein liden gjeng som går samen! Så i åtta-tiå satte me avgårde; Ole Terje, Hanne Marte, Eirik, Jan Gaute og meg. Va ein fantastisk tur!! Herligt vêr, fine utsikt øve byen og godt selskap :-) Blei litt tåkete når me kom opp i høyden, i tillegg t at d va ganske så glatt någen plasser, men gjekk nå bra. På vei oppøve iallefall..

Oppe på toppen rulla Ole ud liggeunderlaget, også skvisa me oss samen. Litt småkaldt, så va godt fornøyd me sitteplass mellom to staute karer ;-) Så va d bare å finne fram koppen og fylle på med kakao. Udenom hadde me sjokolade, chips og mandarin! Digg!!

Eg storkoste meg, og konne ha blitt sittende heile nattå, men Eirik stakkars, hadde eksamen neste morgen, så best å komma i sengs ikkje alt for seint. Va vel nere t ca hall tolv på nattå.. Mens d gjekk ganske radigt oppøve, tog me oss bedre ti på nerøve-turen. Blei et par fall på glattå ja.. hehe! Følte meg som den klumså.. artig artig! Absolutt ein bra tur!!

2 Comments:

At 5:55 p.m., Anonymous Anonym said...

Håffer va ikkje eg, din aller beste venn invitert med på tur te Løvstakken? Fått deg nye og bedre venner kanskje?

Eg e djupt såra og vonbroten!

Tårefull helsing fra meg...

 
At 6:38 p.m., Blogger maria said...

Off då! Dette va ikkje bra! Kan ikkje aent enn å unnskylde på d sterkeste!

Men d finnes heldigvis flerrne muligheter for tur, og då ska du ver hjertelig velkommen t å ble me!!

Også hb eg bare at invitasjonen t søndagsfrokost her i går, va et lide plaster på såret :-) Du va den fysste me sendte melding t!

 

Legg inn en kommentar

<< Home