maria

mandag, desember 05, 2005



ADVENTS KICK-OFF

Ja, då é adventstiå i gang! Den begynte godt me advents kick-off hos ingrid og Målfrid lørdag den 26 november :-) Eg møtte opp et par timer før festen starta og d va utrolig koselig!! Me koste oss med å bake pepperkaker, rulle marsipankuler og hørra på julemusikk!

Og om ikkje dette skapte julestemning nok, så va d bare å gå inn i stuå.. For her va adventsstaken tent, pepperkakehuset satt fram, og mistelteinen honge opp. Også lukta d ein go blanding av mandariner og julegløgg :-) Herligt!!

Advent é ei goe ti! Masse sosialt, møje kos; julekaker, mandariner, gløgg, grøt, laging av julekort og julepresanger, julemusikk etc.. Også é folk generelt sett i et godt humør :-) Ingrid og Målfrid tog heilt av då! de to asså; vannvittig festlige folk! Litt smågalne, men eg begynne å ble vant ittekvert ;-)

Va ein kjempefin kveld! Kom ein masse folk, som d é altfor lenge siden sist eg snakka me (!), og d va veldig artig :-) Og Sindre, hvis du lese dette, så satte eg stor pris på "kjøkkenpraten" vår ;-)Kjekt me någe merr enn bare hei og hadet..

Eg storkoste meg! Men blei litt skuffa øve at eg måtte gå derfra uden å ha fått et einaste kyss (!)For der sto eg då, håpefull, og venta onna mistelteinen.. Men ingenting skjedde.. Typisk!

2 Comments:

At 11:42 p.m., Blogger ane marie said...

å guri! jeg trodde jeg skulle daue a latter da du stelte deg under den mistelteinen!! også deee reaksjonene da!! eller var det helst mangel på reaksjoner..?! utrolig vittig iallefall!! overtrøtt maria-samvær er noe som anbefales...! :D

 
At 3:07 p.m., Blogger maria said...

Off, alt eg finne på når eg é overtøtt! Men ska innrømma at va ganske morsomt :-)Bler kje merr gøy enn me gjørr d t sjøl! Gutter bler så lett satt ut. Hehe :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home