maria

fredag, desember 09, 2005

ENDELIG JULEFERIE!!

Ja, nå har dagen endelig komt! Siste skoledag før jul! Har aldri vært så lide motivert for skole, lesing og oppgaveskriving, som denne høsten her, så nå va d på høg ti me ferie! Har ikkje vært hjemma i heile høst! Men nå ska eg hjem :-) Har akkurat begynt å pakka såvidt.. Vurderte å komma meg avgårde allerede i dag, men kan jo ikkje gå glipp av konserten me Seraf! D é koret i norkjerkå. Sinnsykt flinke! I fjor tog d heilt av; utrolig bra sang, bra speling, julestemning, og fyrverkeri (!) inne i kjerkå!! Beste julekonserten eg har vært på någen gang!
Bler ein fin avslutning på høstsemesteret :-) Også é d bare å hoppe på bussen hjem i mårå!! Utrolig digg!! Goooood jul :D

Og for de som ikkje é så heldige at de har ferie ennå, så kan eg jo trøste dåkk me at eg har kje heilt ferie eg heller.. Har to oppgaver å skrive..! Men får jo gjørr d hjemmefra då.. D é bedre.. Ble varta opp av mor og far :-) Forhåpentligvis..! Nei, dåkk får bare holda ud! Også må dåkk ha lykke t me lesing, eksamener, oppgaveskriving og sånt!

4 Comments:

At 6:51 p.m., Blogger ane marie said...

takk takk;)

 
At 10:54 a.m., Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

jeg er ferdig i dag (manda 12) kl 14. da skal jeg levere siste oppgava. jippi!

 
At 6:26 p.m., Blogger ane marie said...

Hei Maria! Tusen takk for julegaven! Blir fint å ha i stua vettu;) hvis du har skrevet melding og ikke fått svar, så er det fordi mobilen min ligger på pianoet i bergen... litt småkjipt kan du si - men jeg koser meg med juleferie - OG det blir gøy å komme tilbake! :) Kos deg videre du og - vi får kommunisere på bloggen! Blir ikke hemsedal nyttår forresten... :( men vi drar dit en helg på nyåret!! Jess jess - snakkes! hvis du treffer therese før hun drar, MÅ du si god tur fra meg!! men hun har kanskje dratt allerede... ciao! :)

 
At 11:33 p.m., Blogger ane marie said...

hej du! Hva skjer med oppdateringa her i gården da?!? jeg venter i enorm spenning - jeg er liksom så lite oppdatert på livet ditt..hehe..eller...?! ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home