maria

mandag, september 25, 2006

Praksisoppstart!

Javel, nok ein helg é øve, og i mårå é d på an igjen! Har hatt ein kjempehelg :-) Langfri! Og kjekt program kver dag! Begynte bra me cellegruppesamling på torsdag. É egentlig me i Salem, men på torsdag prøvde eg ei cellegruppe i Norkjerkå. Tror eg endelig har fonne ut at Norkjerkå é den menigheten eg vil hørra t.. Ikkje lett d der altså.. Å velge menighet meine eg..! De aller fleste eg vett går jo så mange plasser; menighetsshopping så de kalle d! Uansett.. Va ei veldig bra grupppe eg va me på torsdag, så tror eg ska satse på å ble me. Cellegruppe é ein fantastisk greie! Absolutt å anbefale!!

På fredag sov eg lenge.. så va eg ein tur i parken, før eg gjorde meg klar t middag hos kjetil og Torstein! Utrolig koselig, og veldig bra mat! De gutta der kan d me å lage mat ass! Også é de jo så kjekke å ver me :-) Va oss og Per t middagen, også kom d merr folk ittekvert t spelekveld/sosial greie ittepå.. Veldig koselig!

Så på lørdagen va eg i byen me Liv Inger.. Me koste oss me lunsj på godt brød :-) Også va d, som nevnt tidligere, tur t Øygarden for å skyte på leirduer og litt aent gøy ;-) Utrolig digg happening! Møje morro ja :-D Bler gjerne me ein aen gang for å sei d sånn.. Hvis gutta boys vil ha meg med igjen då..! Avslutta dagen me Salem og quiz.. Og for fysste gang klarte me å prestere! kom på 3 plass, og é ganske så fornøyd me d :-) Slo Sindre (han vinne alltid quiz'en!) så va ganske stort!

I dag va eg heldig nok å ble invitert på nok ein middag! Oppe hos Silje Våge.. Fekk skikkelig søndagsmiddag; steikt makrell, poteter, gullerøtter og rømmesaus. Nydelig! Og veldig koselig :-) Fra der sykla eg rett t norkjerkå, også va me ein gjeng på zupperia ittepå..! For å summere; ein super helg!!

Men nå é an altså øve.. Og i mårå é d fysste dag i praksis! Litt nerver merke eg.. Grueglede meg.. Men ser i hvert fall frem t någe aent enn å sitte pal på skolebenken..!

Og med d gjenstår d bare å ønska dåkk alle ei rektig go uga!! :-)

7 Comments:

At 5:00 p.m., Anonymous Anonym said...

Måårn... Eg ska nett bestille OMEN, på nettet. Tar den med te Bergen, lova kikkerne i fabrikkgaten ein "skummel film" kveld. Og den e straks her.

Småhumrast

 
At 10:22 a.m., Blogger Silje Kristensen said...

Plutselig ser eg at du har oppdatert bloggen din. Ska sei! D va kjekt! Må innrømma at eg nesten hadde mista troen, men d va godt du fekk ud fingen igjen. Stå på!

 
At 12:52 a.m., Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

jepp, kult å høre hva som skjer med deg! lenge siden sist... si i fra hvis du er i nærheten av oslo. fin by det vettu...

 
At 4:53 p.m., Blogger Silje Kristensen said...

Føle denne bloggingå di har stoppa opp igjen eg. D må du gjørr någe me, Maria...

 
At 8:56 p.m., Anonymous Anonym said...

hey Maria! Tenkte bare eg sko innom bloggen din! Kjekt å lesa, sjøl om d va litt "gammalt" nytt. Betyr jo bare at du har et aktivt liv og ikkje kjede deg ihjel innpå bloggen. Me har og fått oss blog her i kollektivet, så viss du vil følga m e adr: tilsammans.blogspot.com

 
At 10:34 p.m., Anonymous Anonym said...

polienpolitopolitrepolifirepolifempolisekspolisjupoliåttepolinipoliti?

 
At 10:18 p.m., Blogger Lars Ivar og Kristin said...

Hey!

Håssen går det med purken-opplegget. Konne trenge nokken skikkelig beinharde kvinnelige politibetjenter her i Sodoma, skjer mykje i smug her, som nokken burde få slutt på. Ordner du det?

myvh
LarsIvar, tidligere våt bergenser, nå kald Sodomabebuer...

 

Legg inn en kommentar

<< Home