maria

søndag, september 24, 2006

Oppdatering fra Bergen!!

Ka skjer? Plutselig står d 17 comments på siste innslaget på bloggen min?? Ska sei Lars Ivar! Du gjer deg ikkje ser eg.. Ikkje visste eg at du va så sugen på å hørra nytt fra denne frøkna :-) Artig! D kjipe mitt oppi dette bler jo då at eg ikkje har så møje nytt og spennende å skriva om..! Skuff.. I know.. Dette bler liksom ein blogg t ære for deg Lars Ivar. Savne deg!! Heilt sant :-) Ingen som bare komme innom for å slå av ein prat..! Eller for å ble me å se ein litt "på kanten" film ;-) Nå bler d bare jenter på søndagsfrokosten, og bare jenter på vinaftenen.. :-( sukk! Spørs om eg ikkje må komme itte... Alle flytte jo t oslo for tiå! Føle meg nesten litt latt i stikken eg.., men kanskje eg inntar den o store tigerstaden neste år! Kem vett? Men før det får eg jo gjørr d beste ut av situasjonen her. Har d jo faktisk ganske så oki her i Bergen då.. Og her komme den ittelengta oppdateringå Lars Ivar! Og eventuelle andre som sveipe innom bloggen :-)

Eg é altså godt i gang på tredje og siste (!) året på sosionomstudiet! Har ennå litt problemer med å forklare andre ka ein sosionom egentlig gjørr for någe, men vett ihvertfall at d é møje forskjellig.. Og møje av d virke veldig kjekt, så då é d go gang :-) Ska ut i praksis på mandag!! Glede meg! 12 ukers praksis på et akuttmottak for ungdom. Tror d kan ble veldig spennende, og utfordrende! É denne type ting eg kan tenke meg å jobbe me egentlig, så bler kjekt å se om d é sånn som eg tenke d é.. Føle meg illefall veldig heldig me praksisplassen! Konne jo endt opp me trygdekontor for eksempel.. Ikkje like sprækt i 12 uker d nei..!

Ja, sånn utenom skole då, så har eg endelig begynt i kor igjen. Crux hette d.. Laget sitt kor, så har egentlig ikkje vurdert å gå der tidligere, men så fant me ut at d va Roar, han som dirigere Seraf (norkjerke-koret), som sko dirigere crux i tillegg, og då måtte eg nå gje d ein sjans iallefall.. Har funka veldig bra t nå :-) Kjempe flink dirigent! Og ein kjempebra fyr!!

Gjørr någe nesten kver dag nå føle eg..! På mandag samles me ein heile gjeng for å se på 71 grader nord, på tirsdag é d kor, på onsdag va d sving, men d tror eg blei lagt på hyllå.., på torsdag é d cellegrupper, på fredag é d fri, på lørdag é d som oftest Salem, og på søndag norkjerkå! :-)

Også bler d nå litt trening når eg har litt tid t overs! Har begynt på SATS, og d é utrolig bra! Sinnsykt digg følelse å komme i bedre form altså! Kan absolutt anbefales ;-) Også gjer d så møje ekstra energi, og d trenge en jo! i hvert fall nå når høstdagene komme sigandes på! Har begynt å mørkne allerede, og litt regnver har me óg hatt.. Men har faktsik hatt overraskende møje fint ver t å ver Bergen!

De siste dagene nå har vært fantastisk bra! Me har låge i parken og solt oss, vært ute på tur, spist masse is på bryggen, og bare nøde go'veret. Herligt! Har jo hatt rondt 25 grader! É d mulig?! Diggbart! Va ude i Øygarden i dag då :-) Skøyt på leirduer! Utrolig morsomt! Koffor har eg kje prøvd d før liksom?! Va litt vanskelig då.. De første rondene traff eg ingen, og d va jo litt nertur, men så traff eg plutselig ei!! woohoo! Også traff eg ei t!! Og ennå ei!! så på den siste ronden traff eg faktisk 3 av 5! Ikkje verst! Sjøl om va jo ikkje særligt å skrøyte av hvis eg sko sammenligna me någen av de andre! Va samen me tri andre; Kjetil, Roar og Helge, og de slo meg ner i støvlene, for å sei d sånn! men eg traff jo någen, og konne gå hjem me æren i behold :-) Utrolig digg dag ass!!

Tja, tror d får holda eg.. nå é jo klokkå øve 2 på nattå, så bler vanskeligere og vanskeligere å få fingrene t å treffa de tastene eg vil merke eg.. Trøttheten komme sigande..

Kankje bler d merr oppdateringer.. ittekvert..? Hadde jo egentlig tenkt å legga dette bloggreiene på hyllå, men får se ka d bler t..

Og Lars Ivar, du huske ka du skreiv? Hvis eg la ut någe på bloggen min i den nærmeste fremti, så sko du.. kysse meg på tåa va det d? mmmm, deilig :-D Snakkes då!

over og ut - for denne gang..

2 Comments:

At 1:46 p.m., Blogger Marte said...

Hei Maria! La merke til at du hadde vært så lite på msn i det siste, så tenkte jeg skulle sjekke ut på bloggen din hva du driver med for tiden, og det fikk jeg jo et godt svar på der! Du får sjekke ut bloggen min da, så får du vite hva jeg har gjort i det siste... Marte

 
At 7:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Et kyss på tåa ska du få! I Drangedal symboliserer et tåkyss den ultimate undergivelse av...av etellerana.

 

Legg inn en kommentar

<< Home