maria

tirsdag, januar 15, 2008

Et aldri saa lite hallo fra Brasil!! :-)

Eg lovte eg sko skriva litt "reiseblogg" saa her komme fysste innlegg.. :-) Eg sitte naa paa et nydelig lite "in" paa Ilha Grande, litt soer for Rio de Janeiro. Heilt fantastisk plass!! Her e d palmer og sol, flotte strender, imotekommende folk og ein herlig atmosfaere :-) For et liv! Kan bli vant med dette ja, sjol om gaar litt merr penger enn eg hadde regna med! Men saa e d.. Me har vaert paa baattur i dag, snorkla og blitt sjekka opp av kjekke brasilianere ;-) ogsaa har me vaert paa treningsstudio og trent.. I over 30 grader! Har aldri vaerr saa svett naagen gang tror eg!! Men va herligt.. I maaraa bler d "hike" i regnskogen ;-) Artig!!

Rio va og heilt fantastisk! Me va paa baade sukkertoppen og paa toppen med Krsitusstatuen.. Fantastisk utsikt!! Ogsaa va med paa Sambanight! Definitivt hoydepunkt :-) Vanskelig som bare d, men heilt utrolig aa se paa naar de dansa! E d mulig aa faa t saanne rumpevrikk liksom??! Heilt vilt! Ska paa Sambakurs t helgaa, saa daa ska me ble flinkere ja :-)

Jaja, eg faar kje ti t merr denne gangen.. D staar folk i ko, og sengaa lokke.. I maaraa e d meldt straalende sol og eg glede meg!! For et fantastisk liv dette e! Ska prove aa faa lagt ut naagen bilder neste gang..

6 Comments:

At 10:38 a.m., Blogger Silje Kristensen said...

Hadde nesten mista troen på at blog'en blei gjenåpna må eg innrømma, men plutselig va oppdateringen en realitet ;) Hørres ut som dåkkar storkose dåkkår med masse aktivitet og opplevelser. OG ikkje minst SOL. Her i Bergen regne det som vanligt. Vel, akkurat nå e d opphold, men i d sekund eg bevege meg utenfor ska eg lova deg at himmelen åpne seg. Eg og vil ha sol og varme! Eg og vil på tur! Kos dåkkår masse, masse og ta mange fine bilder. Klem fra lillesøster!

 
At 10:55 a.m., Blogger Solvang said...

Hurra for ferie og sol og varme!

Her går no dagan, 2 uker igjen til jeg er innenfor termin...

Kos dokk masse, nyt livet!

Klem fra Livi

 
At 10:12 p.m., Blogger ane marie said...

Gleder meg til bilder!!:) kos dere!

 
At 7:20 p.m., Anonymous Anonym said...

åhhhhh, du e heldige! Hørres heilt fantastisk ut! Bra dokke stakk t Ihla Grande! Bra plass! Leva livet! Eg e så misunnelige at eg har litt vondt inni meg........ Åh, dokke må kosa dokke så sinnsjukt!
Klem målfen

 
At 9:48 p.m., Blogger Silje Kristensen said...

Ja, ka skjer???

 
At 9:57 p.m., Anonymous Anonym said...

Det hørtes no bære heilt skjøøøønt ut!!! So klar for å reise no kjenne ej!!! Men dokke må kose dokke masse vidare, glede mej til å sjå hærlige sol- og sommarbilde:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home